Нашият ангажимент



Нашата история започва с вярата и революционните идеи на Анита Родик. Тя е убедена, че бизнесът може да бъде сила за добро и през 1976 създава The Body Shop. Винаги сме правили нещата по различен начин, променяли сме статуквото, били сме дръзки и смели.


Днес нашият ангажимент е по-категоричен от всякога: Да обогатяваме средата - не да я експлоатираме. За нас това означава да обогатяваме както живота на хората, така и природата - нейното биологично разнообразие и ресурси. Ние се ангажираме да работим справедливо с нашите производители и доставчици и да помагаме на общностите да се развиват. Нашите продукти не дават напразни обещания и в същото време - никога не се тестват връху животни. Гордеем се, че сме оригинални и почтени.

Enrich Not Exploit™ - Обогатявай, не експлоатирай! От нас зависи. 



 Нашият ангажимент Enrich Not Exploit™ включва 14 цели, които The Body Shop се стреми да постигне до 2020 година. Целите ни ясно отразяват това, което сме. Те стимулират представянето ни в ключови области  и цялостното ни развитие към крайната ни цел да бъдем етична и истински устойчива глобална компания.

Как измерваме своя напредък?

 В допълнение към докладите пред мениджмънта, ние публикуваме годишни отчети за напредъка по  ангажиментите ни. Така сме сигурни, че действаме прозрачно относно нашите бизнес практики. В същото  време, това дава възможност и на други организация да се поучат от нашите знания и опит. Работим съвместно с фондация Future-Fit, за да развием своята стратегия.