НАШАТА ИСТОРИЯ

ДОБРЕ ДОШЛИ В THE BODY SHOP.

Нашата история започва в Брайтън, Англия през 1976 г. Започва с нашата основателка, Анита Родик, и нейната вяра в нещо революционно: бизнесът може да бъде сила за добро. Следвайки нейната визия в продължение на 40 години, ние създаваме нови правила, верни сме на ценностите си и променяме света.


“Бизнесът формира света. Той е в състояние да промени обществото по почти всеки начин, който можеш да си представиш.”

Анита Родик
ОСНОВАТЕЛКА НА THE BODY SHOP

НЕ ПРОСТО КОЗМЕТИЧНА КОМПАНИЯ

Когато The Body Shop за пръв път отваря врати през 1976 г., марката представлява малко боядисано в зелено магазинче на улица в Брайтън, Англия. Подходът на The Body Shop към красотата e коренно различен от този на големите играчи в козметичната индустрия. Той е прост - етично добити натурални съставки от цял свят, в семпли опаковки, които лесно могат да се използват повторно. Продукти и козметични ритуали, направени за всеки, които карат жените да се чувстват добре в кожата си – и които никога не обещават да ги накарат да изглеждат като някой друг.

“Социалните и екологичните измерения са вплетени в тъканта на самата компания. Те не са нито първи, нито последни сред целите ни, а постоянна част от всичко, което правим.”


Анита Родик
ОСНОВАТЕЛКА НА THE BODY SHOP

БОРИМ СЕ ЗА СОЦИАЛНИ ПРОМЕНИ

Преди повече от 40 години това беше нещо ново. Страстта на Анита към опазването на планетата и ръководените от нея кампании за различни каузи правят The Body Shop нещо повече от козметична компания. Марката има цел - печалба и принципи, работещи в хармония. Нашите продукти никога не са били тествани върху животни и никой не е бил експлоатиран при създаването им. Работим справедливо с фермери и доставчици и помагаме на местните общности в районите, от където добиваме съставките си, да се развиват чрез програмата Community Fair Trade. Днес все повече компании следват нашите стъпки и се радваме да ги приветстваме на борда. Светът се нуждае от това.

“Красотата е външен израз на всичко, което харесвате в себе си.”


Анита Родик
ОСНОВАТЕЛКА НА THE BODY SHOP

РАЗЛИЧНО ДЕФИНИРАНЕ НА КРАСОТАТА

Когато The Body Shop стартира, индустрията за красота вече има установени идеи как трябва да изглеждат момичетата и жените. Но Анита има свои собствени идеи. Тя вярва, че красотата е източник на радост, комфорт и самочувствие. Красотата е това, което харесваш в себе си, и това, което те кара да се чувстваш добре. Тя вярва, че продуктите на The Body Shop са предназначени по-скоро за ежедневни ритуали, които да те накарат да се чувстваш добре, те не обещават отслабване или вечна младост, което към онзи момент е основна тема в козметичната индустрия. Анита не иска да създава продукти, които да накарат жените да изглеждат по определен начин, а по-скоро да им помогне да бъдат най-добрите версии на самите себе си.

“Мисля, че всички бизнес практики ще се подобрят неизмеримо, ако се ръководят от „женските принципи.“ Dame Анита Родик - ОСНОВАТВЛКА НА THE BODY SHOP

ЗАЩИТА НА ПРАВАТА НА ЖЕНИТЕ И МОМИЧЕТАТА

Анита е активист по душа. Това дава на The Body Shop уникална цел и стремеж към социални промени. Истинска феминистка и активист за правата на човека, тя изгражда марката върху защитата на правата на жените и момичетата с всеки продукт и всяко бизнес решение, като се стреми към равенство и създава възможности за жени чрез програмата Community Fair Trade. Принципите, обозначавани от някои като „женски“ - приобщаване, сътрудничество и състрадание - са в основата на марката The Body Shop.

БИЗНЕСЪТ КАТО СИЛА ЗА ДОБРО

В основата на марката The Body Shop стои активизмът, а историята на кампаниите ни започва през 1986 г. Анита се обединява с Greenpeace в кампанията „Спаси кита“, за да се бори с жестоката практика на лов на китове, като популяризира маслото от жожоба като заместител на маслото от кашалот, което се използва широко в козметиката по това време. Започваме значима кампания. Започваме така, както искаме да продължим. Днес The Body Shop e глобална марка, която е спечелила доверието на обществото с десетилетия успешен активизъм зад гърба си. Днес сме в уникалната позиция да изразим позициите на милиони хора и да представим нашите каузи пред вземащите решения по целия свят, за да осигурим дългосрочна положителна промяна.