Каква е цената за доставка на поръчките? 
За поръчки под 40 лв. цената за доставка за цялата страна е 3.90 лв., независимо от броя или теглото на продуктите. Доставката за поръчки над 40 лв. е безплатна.


Какъв е срокът за получаване на поръчките? 
Срокът за доставка е между 1 и 3 работни дни. Доставките се извършват в дните от понеделник до петък.

Къде могат да се доставят поръчките? 
Поръчките могат да бъдат доставени на посочения от Вас адрес или в офисите на Еконт в цялата страна. При плащания по банков път, поръчките се получават между 1 и 3 работни дни от момента на получаване на превода. 

Как се извършва плащането? 
Плащането на поръчки от онлайн магазина се извършва чрез наложен платеж, с карта или посредством банков превод по сметка: 
Маривента ООД 
BIC: BUIBBGSF 
IBAN: BG42BUIB98881052562600

Как мога да върна или заменя продукт, закупен от онлайн магазина? 
Можете да върнете или замените продукт в срок от 14 дни от датата на покупка, при условие че са запазени целостта и търговският вид на продукта. Транспортните разходи за връщането на продукта са за сметка на клиента. Възстановяването на стойността на покупката се извършва по същият начин, по който е било направено плащането. За повече информация, моля да се свържете с нас

Mога ли да върна продукт, ако вече съм го разопаковал? 
Да. За разопакованите продукти важат същите условия за връщане, както и за опакованите.


Колко време имам на разположение да взема пратката си от офис на куриерската фирма? 
Имате на разположение 7 работни дни, за да вземете пратката си от офис на Еконт.


Не съм получил фактура. Какво да направя, за да ми бъде предоставена? 
Свържете се с нас чрез формата за контакт, като задължително добавите номера на поръчката.

Обърках данните за издаване на фактурата. Искам фактура на юридическо лице (фирма), как да постъпя? 
Ако след като сте регистрирали своята поръчка, сте установили, че въведените данни не са коректни и желаете да се променят по някакъв начин (на фирма, смяна на телефон или име) е необходимо само да се свържете с нас на посочения телефон или чрез формуляра за връзка с нас.

Загубих ваучера си. Как да процедирам? 
Ако сте изтрил имейла с кода на ваучера за отстъпка или не можете да го откриете е нужно да се свържете с нас на посочения телефон или чрез формата за контакт

Добавих ваучер към поръчката си, но стойността не се приспада. Как да процедирам? 
Ако сте получили ваучер подарък или от промоция, трябва да проверите дали сте спазили условията за ползване на ваучера ( срок на валидност и продукти, за които може да се използва ). Ако, въпреки изпълнението на условията за прилагане на ваучер, все още не се добавя към поръчката ви, моля свържете с нас

Кои са предимствата на поръчката онлайн? 
Може да бъде направена по всяко време от денонощието и се обработва автоматично съгласно реда на нейната регистрация. 
Продажбата на продукти на The Body Shop онлайн се реализира на територията на Република България. Ако се намирате извън пределите на страната, свържете се с нас тук